Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Deconectare
românesc
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Acasă > Știri > În spatele performanței AAC „schimbarea feței”: este dificil de străbătut

În spatele performanței AAC „schimbarea feței”: este dificil de străbătut

Raportul semestrial al companiilor listate din lanțul industrial a intrat în perioada de divulgare intensivă. După ce a apreciat performanța optimistă a industriei, AAC Technologies și-a anunțat performanța raportului semestrial, iar performanța sa a scăzut foarte mult, ceea ce reprezintă un „tunet violent”.

Pe 23 august, AAC și-a anunțat rezultatele provizorii din 2019. În prima jumătate a anului, veniturile totale ale AAC au fost de 7,57 miliarde de yuani, în scădere cu 10% față de an; profitul atribuit acționarilor a fost de aproximativ 770 milioane de yuani, în scădere cu 56,71% față de an. Din motivele atât pentru scăderea veniturilor, cât și a profitului net, explicația AAC este: scăderea profitului brut și creșterea cheltuielilor de cercetare și dezvoltare.

După dezvăluirea raportului intermediar de rezultate din 2019, AAC Technologies a anunțat de asemenea urgent o numire. AAC Technologies a anunțat că, începând cu 24 august 2019, Pan Kaitai va fi numit în funcția de director de inovație al companiei. Odată cu o rentabilitate puternică în lanțul de aprovizionare Apple și cu o cotă de piață de 90% în domeniul acustic, AAC Technologies lipsește acum de inovație și profit brut, ceea ce nu mai este același.

După ce a fost jefuit de Lixun, afacerea tradițională a continuat să scadă

AAC Technologies, cel mai mare furnizor Apple de dispozitive acustice, a spart 180 HK / acțiune la sfârșitul anului 2017, în timp ce apele Apple au crescut. Cu toate acestea, de la începutul lunii noiembrie 2017, prețul acțiunii sale a scăzut până în prezent. HK 36 USD / acțiune, acest nivel se află la cel mai scăzut nivel după ce a fost vândut în scurt timp în prima jumătate a anului 2017.

Pe măsură ce noile comenzi ale iPhone continuă să scadă, principalul său business acustic continuă să scadă. Datele arată că în 2018, veniturile comerciale acustice și marja de profit brut au scăzut cu 9,4% și 3,6 puncte procentuale de la an la an, la 8,67 miliarde de yuani, respectiv 37,2%; în primul trimestru al anului 2019, marja de venit și profit brut a scăzut cu 22,3% și 5,2 puncte procentuale de la an la an la 18,8. 100 de milioane de yuani și 32,9%; în prima jumătate a anului 2019, veniturile comerciale acustice și marja de profit brut au scăzut cu 15% și 7,4 puncte procentuale de la an la an la 3,65 miliarde de yuani și 30,1%.

Pe de altă parte, profitul brut precis al concurentului său de licență este stabil, iar performanțele sale cresc treptat. În prima jumătate a acestui an, Lixun Precision a realizat venituri operaționale de 21.441 miliarde de yuani, cu o creștere de 78,29% față de aceeași perioadă a anului precedent; profitul total a ajuns la 1.816 miliarde de yuani, cu o creștere de 104,21% față de aceeași perioadă a anului precedent.

În schimb, scăderea performanței activității acustice AAC a depășit cu mult media industriei.

În plus, industria a zvonit și că AAC este jefuită de Lixun, inclusiv motoare și acustică, iar printre furnizorii de acustică, Apple este mai dispusă să redirecționeze comenzile de la AAC Technologies la alți furnizori. Reducând dependența de tehnologia AAC, se pare că aceasta nu este nefondată.

AAC Technologies a spus că performanța acustică din prima jumătate a acestui an nu a fost bună. Datorită scăderii livrărilor globale de smartphone-uri și clienților, inovației specificațiilor și prelungirii ciclului de actualizare, comenzile de produse au scăzut și presiunea prețurilor produselor a crescut.

Trebuie subliniat faptul că, în fața mediului actual deficitar și a schimbărilor de pe piața globală a smartphone-urilor, clienții AAC sunt afectați nu numai de activitatea acustică, ci și de transmisia electromagnetică și de afaceri ale pieselor structurale de precizie.

Conform raportului semestrial, din punct de vedere al marjei de profit brut, din cauza pieței generale slabe și a unor noi planuri de proiectare, cota de piață timpurie a crescut, iar producția în masă nu a atins o anumită scară. În prima jumătate a anului 2019, marja de profit brută a AAC a scăzut în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. 9,2 puncte procentuale până la 27,5%.

Printre acestea, veniturile din activitatea de transmisie electromagnetică și activitatea de piese structurale de precizie în prima jumătate a anului au scăzut cu 12% an de la 3,03 miliarde de yuani, din care venitul pieselor structurale de precizie a crescut brusc, în timp ce activitatea de transmisie electromagnetică produsele au căzut.

AAC Technologies a spus că scăderea marjei de profit brut s-a datorat în principal scăderii prețului unitar și a volumului de livrare a produselor de transmisie electromagnetică. În plus, în activitatea de componente structurale de precizie, deși AAC a pătruns cu succes în modele Android mai performante, datorită nivelului scăzut al marjei de profit brut din industrie, marja de profit brut totală a acestui segment de afaceri a fost sub presiune, în scădere 9,9 puncte procentuale din aceeași perioadă a anului trecut la 29,7%.

Industria consideră că declinul continuu al marjei de profit brut a devenit un punct dureros pe care AAC nu este în prezent în măsură să îl rezolve. Efectul tradițional al ciclului industriei continuă, ceea ce face ca marja de profit brută a AAC să nu fie doar incapabilă să se recupereze, dar continuă să scadă, ducând în jos la performanțele generale ale companiei. Vibrații. În această situație, căutarea unor descoperiri de performanță din noul domeniu de afaceri optic a devenit cheia momentului.

Noul spoiler, afacerea optică „dificil de susținut”.

Potrivit raportului semestrial al AAC, din cauza creșterii utilizării capacității și a penetrării pieței, veniturile de afaceri optice din prima jumătate a anului 2019 au crescut cu 73% de la an la an la 417 milioane de yuani. Grupul a pătruns cu succes în lanțul de furnizare a lentilelor din plastic și a devenit unul dintre primii trei furnizori din lume.

În plus, în trimestrul al doilea, livrările medii lunare de afaceri optice ale AAC au fost apropiate de 30 de milioane, ceea ce a fost dublu față de perioada similară a anului trecut. Odată cu utilizarea capacității și penetrarea pieței în creștere treptată, compania intenționează să dubleze media livrărilor lunare la sfârșitul anului la 60 de milioane, iar rentabilitatea va continua să crească.

Se poate observa că activitățile optice ale AAC sunt deja forța principală pentru creșterea performanței sale, iar livrările sunt în creștere.

Cu toate acestea, analizând performanța activității optice a AAC în 2018, veniturile sale de afaceri optice au crescut la 550 de milioane de yuani, reprezentând 3% din veniturile totale, în creștere cu 240% de la an la an. Până la sfârșitul anului 2018, capacitatea de producție lunară a lentilelor din plastic a ajuns la 40 KK. După creșterea randamentului și a eficienței, capacitatea de producție lunară depășește 50 KK, iar livrarea lunară curentă depășește 20 KK.

Ca un nou spoiler în domeniul afacerilor optice, lentila optică AAC și-a câștigat treptat un loc pe această piață cu avantajele sale rentabile.

Într-un raport semestrial, AAC Technologies a declarat că Grupul va avea o afacere optică cu potențial și scară mai mare în acest an, care este identificată ca una dintre direcțiile de dispunere strategică și punctul principal de creștere a afacerii. În prima jumătate a anului, pe lângă creșterea în continuare a capacității de producție și dezvoltarea lentilelor din plastic și a modulelor hibrid din sticlă-plastic cu specificații mai mari, Grupul a planificat să construiască un parc industrial de fabricație inteligentă în China pentru a accelera dezvoltarea tehnologică și producerea la scară a lentilelor de sticlă la nivel de wafer (WLG). Producție. În același timp, Grupul dezvoltă în mod activ soluții de module de lentilă periscop de înaltă calitate, lansând un proiect de module de cameră și construind și fabricând o fabrică inovatoare de module de lentile din Nanning, China.

Cu toate acestea, pe piața lentilelor optice, concurenții AAC sunt de asemenea mulți, inclusiv regele lentile Da Liguang, Sunny Optical; în plus, există minuni, Ou Feiguang, Lansi Technology, Kang Dazhi, Kang Control etc., multe dintre acestea extindând și capacitatea de obiectiv optic (WLO) la nivel Wafer. În viitor, concurența pe piața optică va fi mai intensă. AAC Technologies dorește să se bazeze pe afacerea optică pentru a ajunge să fie „unic.”

Industria consideră că rentabilitatea actuală a AAC pentru preluarea comenzilor nu este o soluție pe termen lung. În cazul declinului continuu al marjei de profit brut al terminalelor mobile, marja brută a produselor low-end va continua să crească. Pentru AAC, este dificil să completați decalajul pe piața high-end într-o perioadă scurtă de timp.