Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Deconectare
românesc
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Acasă > Știri > Huawei și-a redus cheltuielile de lobby în SUA cu 80% anul trecut

Huawei și-a redus cheltuielile de lobby în SUA cu 80% anul trecut

Conform datelor OpenCrets citate de Nikkei Asia, din cauza schimbărilor geopolitice recente și a incertitudinii vânturilor de reglementare ale pieței SUA, cheltuielile de lobby ale companiilor de tehnologie chineză în Statele Unite au crescut semnificativ anul trecut.


Compania-mamă TikTok ByteDance a cheltuit anul trecut 2,61 milioane de dolari pentru activități de lobby în Statele Unite, o creștere de zece ori față de anul precedent. Fostul președinte american Trump a ordonat odată interzicerea „versiunii americane a lui Douyin”. Ca răspuns, ByteDance a angajat 47 de lobbiști anul trecut pentru a influența procesul decizional al Congresului SUA, o creștere de 30 față de 2019.

În plus, Alibaba Group a cheltuit 3,16 milioane de dolari SUA, o creștere de aproximativ 20% față de 2019. Tencent a lansat oficial doar un program de lobby în Statele Unite anul trecut și a cheltuit aproximativ 1,52 milioane de dolari SUA.

În același timp, fondurile de lobby ale Huawei în Statele Unite au fost reduse cu aproximativ 80%.

Cheltuielile Facebook au crescut cu 18% în 2020, ajungând la 19,68 milioane de dolari SUA, ajungând pentru prima dată în topul listei de cheltuieli de lobby. Campionul cheltuielilor de lobby în 2019 este Amazon. În 2020, va crește cu 12% față de baza inițială pentru a ajunge la 18,72 milioane de dolari SUA, al doilea doar după Facebook.

Cei patru mari giganți ai internetului din SUA, inclusiv compania mamă Google, Alphabet și Apple, au cheltuit în total 53,9 milioane de dolari, o ușoară creștere față de anul precedent.

Pe măsură ce investigațiile antitrust ale congresmenilor americani asupra companiilor de tehnologie devin mai stricte, iar giganții de pe Internet cheltuiesc din ce în ce mai mult pe lobby, după ce Biden a ajuns la putere, relația dintre Amazon și Casa Albă pare să se fi îmbunătățit. Asistați guvernul în furnizarea de servicii de distribuție a vaccinului COVID-19.