Acasă > Știri > Lipsa de materiale, o schimbare majoră a modelului de comenzi de turnătorie

Lipsa de materiale, o schimbare majoră a modelului de comenzi de turnătorie

Datorită deficitului de capacitate de producție a proceselor mature, o nouă capacitate de producție nu va fi eliberată până la a doua jumătate a anului 2022. Lipsa de așchii auto, IC-urile conducătorului auto, IC-urile de gestionare a energiei și semiconductorii puterii este dificil de rezolvat și lipsa de jetoane poate continua până în prima jumătate a anului viitor. Pentru a rezolva impactul lungimilor și materialelor pe lanțul de producție, producătorii de automobile, cum ar fi Ford, Volkswagen și Tesla, precum și producătorii de panouri, cum ar fi Innux și Boe, au căutat direct turnătorii pentru capacitatea de producție și comenzile de turnătorie. Va fi o mare schimbare.

În cazul capacității de producție de turnătorie în cantități scurte, inclusiv chips-uri auto, microcontrolere (MCU), IC-urile de conducător auto, IC-urile de gestionare a energiei și semiconductorii de putere, toate sunt grav în afara stocului, ceea ce a provocat producătorii de producție, producătorii de panouri și Transporturile din fabrică OEM / ODM au fost mai mici decât se așteptau. Datorită diferitelor situații în care furnizorii de cip obțin capacitatea de turnătorie, problemele precum materialele lungi și scurte și supra-comenzile pot provoca schimbări drastice în oferta și cererea lanțului de producție. Pentru a face capacitatea de turnătorie "Utilizați cele mai bune" și, în același timp, rezolvați problema inventarului de cipuri. Problema, inclusiv știrile că producătorii de automobile și factorii de factor au contactat direct turnătorii de a rezerva capacitatea, printre care producătorii auto sunt cei mai activi.

Se înțelege că producătorii de automobile, cum ar fi cursul și Tesla, nu își proiectează propriile chipsuri. Din perspectiva lanțului de aprovizionare existent, ele sunt doar clienți indirecți ai turnătoriei și nu pot plasa direct comenzile cu turnătorul. Cu toate acestea, numai producătorii de mașini cunosc lungimea și situația materială a chipsurilor auto. Cu toate acestea, furnizorii de chip auto se confruntă acum cu o capacitate completă în turnătorii sau propriile lor FAB și nu pot face ajustări de capacitate personalizate mici și variate pentru diferitele nevoi ale producătorilor de mașini. Sau producția, astfel încât câteva chipsuri cheie care sunt în afara stocului pot fi și mai puțin rare, provocând forța de automobile să fie forțate să reducă sau să suspende producția.

Ca rezultat, automobilul a schimbat modul de comandă original. A înțeles mai întâi nivelul de inventar și categoria de proces a jetoanelor necesare și apoi a înregistrat capacitatea de producție pentru turnătorie și apoi a alocat alocarea capacității obținute la furnizorul de cip cu cel mai sever deficit. Desigur, furnizorul de cip a fost inițial un client de turnătorie și a finalizat certificarea. Producătorii de panouri au făcut, de asemenea, mișcări similare. De exemplu, Boe, Innux, etc., găsiți turnătorii de placi pentru a rezerva capacitatea de producție și apoi alocați capacitatea de producție furnizorilor care sunt în mod serios din stoc chips-uri pentru a turnate filme.

În ultimii 20 de ani, lanțul de producție semiconductor a fost operat de case de design IC, plante IDM sau instalații de sistem pentru a finaliza designul de cipuri și apoi la turnătorii de plăci și ambalarea și fabricile de testare pentru a finaliza producția. Prin urmare, clienții de turnătorie de la placi utilizează instalații de proiectare IC, plante IDM sau producători de sistem cu capabilități de proiectare IC, cum ar fi Apple. În zilele noastre, modelul comenzii de turnătorie va fi supus unei schimbări majore. Cu clienți indirecți, cum ar fi producătorii de mașini și fabricile de panouri care stăpânesc transporturile terminale reale, vor începe să sări peste linkul de design IC și să găsească turnătoria și să rezerve capacitatea. Materialele lungi și scurte vor afecta producția. Și problema supra-ordonării care poate provoca inventar excesiv este de așteptat să fie rezolvată în mod eficient.