Se preconizează că cheltuielile cu echipamente OLED vor crește anual din 2023 până în 2027. Această creștere este alimentată de extinderea liniilor de producție OLED G8.7, trecerea către tehnologii flexibile și LTPO și cererea în creștere a televizoarelor OLED mai mari de 85 de centimetri.În plus, creșterea penetrării OLED în smartphone -uri, tablete și laptopuri - de -a lungul dimensiunilor panoului în creștere - crește cererea generală a pieței.
Din cauza cererii mai slabe decât așteptate, G8.7 OLED Lines se pot concentra inițial pe producția de panouri de smartphone-uri.În ciuda intensității de capital mai mari a OLED în comparație cu LCD, OLED este prevăzut să reprezinte 58% din cheltuielile totale ale echipamentelor de afișare între 2020 și 2027, în timp ce LCD va reprezenta în continuare 40%, cu conversii LCD LCD de dimensiuni mari (85 inci și mai sus) planificate pentru 2024-2027.
Contrapoint observă că China este de așteptat să reprezinte 83% din cheltuielile cu echipamentele de afișare globală în perioada 2020-2027 - în scădere în mod ușor de la 84% față de al patrulea trimestru 2024. Chinele cumulate ale Chinei au ajuns deja la 64 de miliarde de dolari până la sfârșitul anului 2024, păstrându -l în fruntea investițiilor globale.Coreea de Sud este prevăzută să mențină o cotă de 13%, cu 10 miliarde de dolari în cheltuieli cumulate.Se estimează că India și Taiwanul reprezintă 2%, respectiv 1%.