Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Deconectare
românesc
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Acasă > Știri > Zvonul face ca telefoanele emblematice ale lui Samsung să renunțe la marca Galaxy Brand

Zvonul face ca telefoanele emblematice ale lui Samsung să renunțe la marca Galaxy Brand

Samsung a adoptat o abordare agresivă a produselor și serviciilor sale, rafinându -și constant tehnologia pentru a concura mai bine cu alte companii din industria smartphone -urilor.Rapoartele sugerează că compania are în vedere o nouă strategie de marcă, una care ar putea semnifica o schimbare majoră de la abordarea sa tradițională.Se zice că Samsung are în vedere pensionarea brandului său emblematic Galaxy, în vigoare din 2009, în efortul de a construi o identitate de marcă unică.

Când vine vorba de galaxia Samsung, compania este cea mai cunoscută pentru modelele sale emblematice.Cu toate acestea, competiția a devenit mai aprigă în ultimul an.În acest an, linia de produse Samsung nu a reușit să facă o impresie puternică, utilizatorii dezamăgiți de lipsa inovației în modelele Galaxy Z Fold6 și Z Flip6 lansate în iulie.

Samsung și -a recunoscut deficiențele, chiar emiterea unei scuze și a început să lucreze la noi produse pentru a compensa aceste pasuri greșite.Se pare că eforturile de rebranding ale lui Samsung nu se vor opri aici.Rapoartele indică faptul că Samsung are în vedere abandonarea mărcii Galaxy în linia sa de smartphone-uri de top și poate chiar să elimine și seria S și Z.

Obiectivul din spatele schimbării de brand a lui Samsung este de a crea o imagine mai premium pentru dispozitivele sale de top, poziționându -le mai favorabil împotriva modelelor emblematice ale Apple și Google.Nu doar Samsung investește mai mult pentru a ridica percepția produselor sale de înaltă calitate-aceasta pare a fi o tendință mai largă a industriei, concentrându-se pe construirea unei imagini de marcă puternice care rezonează cu utilizatorii, în special pentru modelele premium.

Raportul observă că discuțiile din Samsung despre luarea unei noi direcții sunt în desfășurare de un an.Șeful global de marketing al Samsung, Lee Young-Hee, a comentat la CES 2024, „Cu atât de multe linii de produse sub Galaxy, am înțeles anticiparea unui nou nume care să marcheze un moment de cotitură în inovație”.

Având în vedere gama de dispozitive de sub marca Galaxy, această mișcare ar putea fi esențială pentru ca ofertele de înaltă calitate ale Samsung să iasă cu adevărat în evidență.Deși există mulți factori de cântărit înainte de a face această schimbare, acesta are potențialul de a fi un schimbător de jocuri pentru companie.