Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Deconectare
românesc
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Acasă > Știri > Sony construiește mașini, dar nu le vinde, și indică piața senzorilor auto

Sony construiește mașini, dar nu le vinde, și indică piața senzorilor auto


Nikkei Asian Review a raportat că Sony și-a demonstrat luni mașina cu autovehicule pentru prima dată în Japonia și intenționează să înceapă testarea pe drumurile publice din Japonia, Statele Unite și Europa înainte de sfârșitul acestui an fiscal.

În ianuarie a acestui an, mașina electrică pură cu patru uși Vision-S a fost dezvăluită la CES. Mașina este echipată cu mai multe afișaje cu ecran lat, iar scaunul din spate este, de asemenea, echipat cu un sistem de afișare independent pentru divertismentul pasagerilor, precum și propriul sunet panoramic de 360 ​​° al Sony. Când a fost anunțată prima mașină, a fost dezvăluit că este echipat cu 33 de senzori diferiți pentru a monitoriza interiorul și exteriorul mașinii, inclusiv senzori CMOS de înaltă rezoluție și compatibili cu HDR pentru detectarea drumului, detectarea obiectelor și recunoașterea culorilor și lasere. pentru viziune de zi și de noapte. Radar și radar radio pentru detectarea vitezei relative și detectarea distanței.


Sony este cel mai mare producător din lume de senzori CMOS, utilizat în principal în camerele de smartphone, care ocupă jumătate din piața globală. Dar în domeniul popular al senzorilor auto, acesta rămâne mult în urma concurenților săi. Conform datelor de la Techno Systems Research, din punct de vedere al volumului de vânzări, cota de piață de la 8,6% a Sony crește în comparație cu cota de piață de 45% a companiilor americane de semiconductor.

Sony a făcut această mașină pentru a testa și colecta date pentru a îmbunătăți tehnologia senzorului auto. Magna Steyr din Austria a stabilit Vision-S pe o platformă EV, despre care Sony crede că va lucra cu o serie de categorii de vehicule, inclusiv vehicule utilitare sportive.

Izumi Kawanishi, vicepreședintele principal Sony, responsabil cu proiectul Vision-S, a declarat că discută parteneriate cu furnizorii, iar unii potențiali parteneri au fost în contact.

Vision-S nu este de vânzare, cel puțin în planul actual al Sony. Compania nu dorește ca producătorii de automobile să devină concurenții săi, deoarece sunt clienți potențiali ai senzorilor de imagine. A doua mașină aflată în curs de dezvoltare va fi echipată cu mai mulți senzori. Kawanishi a spus: "Vom învăța multe din testul rutier."

Sony creează un spațiu de divertisment în mașină de primă clasă, iar prototipul Vision-S este caracterizat printr-un sistem audio immersiv la 360 de grade.

Se spune că industria auto trece printr-o revoluție care a avut loc într-un secol. Kawanishi a spus că mașinile sunt transformate în produse tehnologice. Spre deosebire de producătorii de piese auto, producătorul de produse electronice Sony nu este restricționat de către industrie și poate oferi cele mai bune soluții pentru o conducere autonomă.